HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

78 ezerszer esett neki a legnehezebb Mario-pályának, mire sikerült

2015.02.26. 17:40 Stöki

Régóta tudjuk, hogy a játékok rajongói sokkal nagyobb őrültségekre képesek, mint ugyanazon játékok fejlesztői. Itt van például a PangaeaPanga fedőnevű elektorkalandor, akinek 2009 óta úri passziója volt, hogy elkészítse a Super Mario World legnehezebb pályáját. Sőt, pályatrilógiáját, mert emberünk rögtön három világot eszelt ki a játékhoz (és mindegyik világ több kisebb helyszínre bomlik). 2009-ben jelentette meg az Item Abuse-ot, két évvel rá az Item Abuse 2-t, és már ezek sem voltak piskóták. Tessék, ez itt lent például az utóbbi. A halálfejes elemek és a tátogó növények azonnal megölik Mariót (aki csak a pályákon levő tárgyakat okosan kihasználva tud továbbjutni, talán innen a trilógia címe), ennek ismeretében tessék figyelni a videót.

A sorozat készítője sokáig váratott a befejező részre, mert valami nagyot akart alkotni; olyat, amihez képest az első két rész kismiska. A Super Mario World létező legnehezebb pályáját akarta elkészíteni. És ez sikerült neki, röpke 3 év munkával, úgy, hogy az utóbbi két hónapban ideje majdnem felét csak erre a projektre áldozta. 78610, azaz hetvennyolcezer-hatszáztíz alkalommal jászotta végig művét, mire az elkészült, és persze mire sikerült bebizonyítania, hogy nemcsak elméletben végigjátszható, hanem gyakorlatban is. Íme, nézni is rossz:

Természetesen erre élő ember nem lenne képes, ezért annyit hozzá kell tenni, hogy PangaeaPanga mindenféle toolokat használt a végigjátszáshoz, olyanokat, amik befolyásolják a játékmenetet, mindenekelőtt a játék sebességét. A lassító toolal emberünk konkrétan frémenként adhatott ki irányítási parancsot a gémerpokolba vetett vízvezeték-szerelőnek, de remélem, a videót látva senki nem gondolja azt, hogy ez kisebbíti ennek az őrültnek a teljesítményét. 28627 frame, csak úgy mondom.

Aki úgy érzi, hogy erre ő is képes lenne, itt találja az Item Abuse 3 romját, sok sikert hozzá. Sőt, meg lehet dönteni PangaeaPanga rekordját, mert mint írja, nem a speedrunra ment rá, hanem hogy egyáltalán az általa kreált világ végére jusson. Aki ezt utánacsinálja, az szerinte "eléggé elmebajos", ami felér egy beismeréssel.

(via NintendoLife)

21 komment

Címkék: állatság mario fanatizmus super mario world

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr97222801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PixelDrake · http://ludens.blog.hu 2015.02.26. 18:55:23

Kemény, hogy úgy tervezi meg a pályát, hogy csak glitch-csel lehet végigtolni. Miközben néztem a videót, elképzeltem, hogy ott a kezemben a kontroller és próbálom utána csinálni.

Dester 2015.02.26. 19:20:07

Nem szeretem különösebben a Mario játékokat, sose kötöttek le, de ezt a két videót tulajdonképpen pislogás nélkül néztem végig.

A_G_A 2015.02.26. 19:47:02

@PixelDrake: Nem ez az egyetlen ilyen. A Portal Prelude sokak szerint az egyik legjobb Portal mod. Jó a történet, a tálalás, viszont abszolút lehetetlen glitchek nélkül végig vinni, de még úgyis irgalmatlan nehéz. Ezt a készítők tudták is, a legelején figyelmeztetnek rá, hogy csak advanced usereknek való. A direkt szívatás szobrát esélyesen róluk készítik majd el.

Van egyébként egy japán Mario paródia amiben egy macskát kell irányítani vízvezetékszerelő helyett. Syobon Action néven fut. Abban nem csak az a nehezítés mint itt fent, hogy rohadtnehéz, hanem esztelenül bugos is. Direkt.
Mégis végigvitték.

www.youtube.com/results?search_query=syobonaction

21 ezer Ft 2015.02.26. 20:27:35

Ez első Super Mario rész hasonló pályája, audiókommentárral: www.youtube.com/watch?v=in6RZzdGki8

:)))

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2015.02.26. 20:40:22

ez nagyobb autizmus, mint a minecraft.

Csacsis 2015.02.26. 22:53:43

Ide nekem az eurojackpotot, és jövő héten nekiállok! :)

skaven 2015.02.26. 23:18:28

egyszeru leszek gyerekek: ez egy faszsag.

ommm 2015.02.26. 23:28:05

ez egy hülye és nem volt még nővel

Phteven 2015.02.26. 23:53:39

@ommm: Vagy csak rosszul választott. :-)

Adsr 2015.02.27. 06:36:47

Lehet, hogy tényleg autista? Most nem bántásból írom, De ez a normálistól eltérő mániákusság...

baggins21 2015.02.27. 08:20:56

Na mész a p*csába :D Úgy érzem easy gamer vagyok marioban, pedig vagy 8 éves korom óta tolom...

Drout 2015.02.27. 09:14:10

totál értelmetlenség

False_GOD 2015.02.27. 11:12:56

ezt kb bérczi mester rajzolta.....

de az ember beteg :D

Acsabi44 2015.02.27. 11:25:41

szóval csinált egy pályát magának amit csak ő tud vévigvinni.
ilyeneket énis csináltam AoE kamápnyszerkesztőben, de akkor még csak 9 éves voltam.

Komojtalan 2015.02.27. 13:38:25

Régen szerettem a kihívásokat és aki már 20-30 éve is játszott az tudja hogy akkor még voltak is, de ezt megnézni sem voltam hajlandó, ha valaki hülye arra nem vagyok kíváncsi. Persze ma már azokkal sem szenvednék amikkel régen játszottam, de ez? Kínában vannak leszoktató táborok, szerintem odaadnák ezt 1 napra és senki nem kapcsolná be többet a gépét.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2015.02.28. 09:53:42

Azért úgy, hogy ő írta, és így is 78e próbálkozás? Bárki másnak ez kb. lehetetlen!

Olivér Horváth (törölt) 2015.03.02. 11:13:40

Akit érdekelnek hasonló TAS-ok (tool asssisted speedruns), javaslom a www.tasvideos.org oldalt.

(felesleges reklám következik:)
És ha bírjátok a nintendo (NES/Famicom) játékokat, akkor az én speedrunjaimat itt találhatjátok:
tasvideos.org/Movies-529up-536up-537up-550up-666up-668up-680up-761up-790up-RatingY.html

Szívesen látnék más magyart is rajtam kívül.

Savior 2015.07.06. 10:26:32

Hát a Mario nem az én stílusom, az biztos. Az Item Abuse 2 videó kibírhatatlanul unalmas volt, ugyanazt a teknődobálást csinálta 7 percen át. Mondjuk az én hibám is, nem is tudom, miért vártam mondjuk Dizzy-szintet tárgy-variációkban, amikor van összesen vagy 4 féle.

Viszont a második videó egész élvezetes volt, látszik, hogy fejlődött a pályakészítésben. Mondjuk nem mondhatom, hogy értem, hogy az utolsó pályán mi történt. :)
süti beállítások módosítása