HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

És az megvan, hogy a Maniac Mansion készítői új kalandjátékon dolgoznak?

2014.11.21. 00:14 Stöki

Ron Gilbert és Gary Winnick neve megfordult már párszor a blogban, a Maniac Mansion-posztban legalábbis egész biztosan, hiszen ők a Lucasarts klasszikus point-n-click kalandjátékait elindító program készítői. De mindketten elég sok időt lehúztak a Lucasnál, és sok frankó kalandjátékon dolgoztak a Monkey Islandtől kezdve a Day of the Tentacle-ig. Most Gilbert és Winnick újra összeállt, és egy oldschool játékon dolgoznak, állításuk szerint a végeredmény olyan lesz, "mintha találnál egy elfeledett Lucasarts-kalandjátékot egy poros, öreg fiókban".

A játék elkészítéséhez persze a Kickstarteren kalapoznak. Elég jól állnak e poszt írásakor: 375 ezer dodót szeretnének, ebből több mint 240 ezer már összejött, és még van 27 nap. Van videó is:

Mint a képeken lásztik, eléggé a Maniac Mansion felé húz majd a játék, de azért szebb annál, és tartalomban is többet ígér. Öt főhős, akik között váltogatni lehet, többféle befejezés, egy lepukkant kisváros, egy hulla és persze a MM-ből ismerős humor - elég ígéretes.

Persze a közösségi projektfinanszírozásról már kiderült, hogy nem a Bölcsek Köve, óvatosan lelkesedik már az ember, és még óvatosabban nyúl a pénztárcájához. De nekem ez pont egy olyan játéknak tűnik, amivel a támogatók nem tesznek rossz lóra. Persze az a 2016 júniusi megjelenési dátum elég rosszul hangzik.

9 komment

Címkék: kalandjáték maniac mansion ron gilbert kickstarter gary winnick

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr726920153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zyrobs 2014.11.21. 00:53:12

És az megvan hogy az Armikrog-ból (Neverhood folytatás!) már van gameplay trailer?

www.youtube.com/watch?v=fArOdmx8kLQ

TH 2014.11.21. 09:51:51

A poszt és zyrobs kommentje is jó hír. :)

tb79 · http://www.ukulele.hu 2014.11.21. 12:13:50

Pár napja toltam végig a déj of di tentikült. Sok mindenre emlékeztem, de szégyenszemre volt, ahol elakadtam, és meg kellett néznem a leírását :).

A_G_A 2014.11.21. 14:06:49

Azért legalább egy DoTT grafika elkélt volna a trailerbe.

BobaFett 2014.11.21. 19:06:52

Én nem értem ezt a divatot hogy elárasztják a piacot a direkt pixeles alkotások. Szép volt, jó volt, elég volt. Ma már egy kalandjáték is legyen szép, tiszta grafikájú szerintem.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2014.11.21. 19:59:47

én már előre látom, hogy a túlzott hype ennek sem fog jót tenni. a negyvenes korosztály meg egy legyinéssel inkább előveszi majd az eredetiket.

Lenry 2014.11.22. 10:03:52

@BobaFett: +1
engem sem zavart volna, ha nem Scumm az alapja

Bobby Newmark 2014.12.02. 12:06:19

Én azt nem értem, hogy tényleg létezett ember, akinek konkrétan TETSZETT ez a lufifejű retardált grafika? Elnéztük, mert funkcionális, mert ennyit tudott a C64, és mert a játék jó volt. De hogy 2014-ben ilyet AKARJAK, ami már '87-ben is randa és idétlen volt?

Ízlésficam póver tu da max...

Bobby Newmark 2014.12.02. 12:07:51

@Lenry: Annak azért vannak előnyei, pl hogy nem kell portolni, ScummVM megy PC-től tableten át bármelyik telefonig minden eszközön.
Na meg attól hogy Scumm, még nézhetne ki jól is.
süti beállítások módosítása