HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Szépen játszódjatok Facebookon

2014.09.25. 16:32 Stöki

Elég szépen virágzik a blog Facebook-csoportja, részben talán azért, mert nem nagyon szabályozgatom, de most egy kicsit mégis kell. Alapvetően azt gondolom, hogy virágozzék minden virág, de most annyiban pontosítanék, hogy virágozzék minden videojátékos virág. Vagyis teljesen oké, ha

  • Steam-kuponokkal jótékonykodsz vagy cserélgetsz,
  • saját Twitch-csatiról dobsz egy posztot,
  • el akarsz dicsekedni azzal, hogy már a 353. szinten vagy a Candy Crush Sagában (legfeljebb egy 354-es szintű júzer majd leolt),
  • bármilyen játékos ügyben kéred a kommuna segítségét.

De nem oké, ha

  • Photoshop-filterekről kezdesz szakmai vitát,
  • megunt videokártyádat adnád el, és elkezded hirdetni,
  • el akarsz dicsekedni azzal, hogy betoltál egyszerre 20 palacsintát (nagy dolog, én 21-ig meg sem állok),
  • bármilyen nem játékos ügyben kéred a kommuna segítségét.

És ha már a Steam-kuponok szóba kerültek: az utóbbi időben elég sok Steam-kuponos és játékcserélgetős poszt jelent meg, úgyhogy a T. kommuna egyik tagja arra gondolt, hogy milyen jó lenne, ha ez egy picit átláthatóbb és rendszerezettebb formában is megjelenne valahol. Így létrehozott egy megosztott Google-doksit, amiben elkezdtük gyűjteni az egymásnál felgyülemlett kuponokat, és "maradék" játékokat. A táblázat ebben a formában három napig létezett, mivel néhány jobb képességű olvasó szabotázsakcióba kezdett. A táblázat egy része a jelenlegi állapotában írásvédetté vált, és néhány aktív olvasóval kiegészülve figyelgetjük a változásokat. Igyekszünk up-to-date tartani az adatbázist. A linken található néminemű szabályzatféle az _info_ fülön, a többi egyértelmű.

Meg egyébként is, a többi egyértelmű. Semmi trollkodás, stay on topic, ahogy többnyire eddig is. Köszi!

11 komment

Címkék: közösség facebook

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr916731053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blobov 2014.09.25. 17:47:24

A Memoria linkek a táblázatban a PayDay-re mutatnak.

SplitGuy 2014.09.25. 19:45:02

Nem-e kéne csinálni neki valami weboldalt? Mármint a steam-kuponos cserélgetésnek. Volt valami hasonló cserebere (vagy még talán meg is van) a GamePod-on, de ott sajnos nem jutott túl a dolog fejlesztése azon, hogy egy idő után már nem csak fórumpost volt a dologról, hanem az oldalra is kikerült.

Kérdem én, van-e annyi önszerveződési képessége az IDDQD közösségének vagy tud/akar-e egy olyan weboldalt fenntartani, ami dedikáltan csak csereberére, ésvagy ajándékozásra szolgál? Kényelmesebb lenne...

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2014.09.25. 20:41:54

humblebundlén volt hétfőn és előtte hétfőn ingyenes játékok. tropico 3, ha jól emlékszem. steam aktivációval. csak egy napig.

B-Bird 2014.09.26. 00:58:46

Én legutóbb azt hiszem gósán blőr filtert használtam, vagy lehet add noise, 0,6% monochrome... Van kedve erről vitázni valakinek? ;-)

Egyébként régen volt vmi jatekaimponthu. Azon nem tudott menni steam dolog?

moli 2014.09.26. 05:03:47

@SplitGuy: nemtom mirol van szo, es az mennyire bonyolult, de ha csak annyi, mint ahogy gondolom, akkor megirom, ha valaki ad specifikaciot. Megneztem a gdoc-t, nem ertem peldaul az elso ket oszlop miert kell, es a H oszlop micsoda.

moli 2014.09.26. 05:10:12

@moli: ja, hogy itt nincsenek a kulcsok, hanem az el kell kuncsorogni.. erdekes. Ezt is meg lehet oldani a weboldalon belul.

v150r · http://soundcloud.com/v150r 2014.09.26. 10:20:52

Én csináltam a doksit, és engedjétek meg, hogy válaszoljak pár hozzászólásra:

Blobov: köszi, javítjuk
SplitGuy: Lehetne, viszont nekem erre se időm, se energiám nincsen - páran jelezték, hogy linux vpn-nel, meg egyéb erőforrással beszállnának a témába. Viszont designer vagyok irl, nem coder, úgyhogy ha efelé terelődne a dolog, én benne lennék, de én egy ilyen projektbe nem kezdek bele egyedül (főleg, ha ez is megteszi a többségnek). A doksi a v01, ezt lehet fejleszteni. Egyszerűen csak arra gondoltam, hogy egy megosztott táblázattal már átláthatóbb lehetne az egész folyamat, mintsem a posztok aktivitásától függően keresgélni közöttük. Fb-n fel is vázoltam, hogy egy full egyszerű form és minimálisan formázott output is tök elég lenne, mert ez így tényleg eléggé randa és körülményes - ellenben az eddigi methodhoz képest már átláthatóbb.
moli: az első két oszlop azért kell, hogy tudjuk, hogy kihez tartozik, mivel sok kupon van, és nem feltételezhetjük, hogy minden felajánló naponta nézegeti a táblát. A foglalás meg ugyanezen gondolat alapján nekem (ill. most már nekünk) kell, hogy követni lehessen a cserélgetéseket.
Nem kuncsorgásról van szó, hanem arról, hogy eddig mindenki csinált egy posztot a fb oldalon, hogy van x játékhoz y kuponom, vagy maradt x játékkulcsom amit y-ra cserélnék, és szerintem ez így már sokkal átláthatóbb, főleg, ha mindenki arra és úgy használja, amire való. Lehet fejlesztgetni akár táblázatos, akár webes formában is, de eddig nem nagyon voltak konkrét jelentkezők, csak szakértés szintjén ment minden :)
Nincs ellenemre az, hogy kiterjesszük a feature-öket akár villámjátékok/szavazások/stb. képében, viszont eredetileg nem ez volt a cél.
Ha összeáll egy pár fős csoport, akik beleraknák a maguk tudását egy ilyen projektbe, akkor én is bátran teszek bele plusz energiát - addig viszont marad így.

SplitGuy 2014.09.26. 11:31:51

Egy barátom és én elkezdtünk építeni egy prototípust - just for fun. Ha a végeredmény életképes, akkor feltétlen tudatom az itt egybegyűltekkel!

v150r · http://soundcloud.com/v150r 2014.09.26. 12:12:10

@SplitGuy: nice :)
ha alakul valami, vagy kell segítség a tervezéshez, hit me on fb :)www.facebook.com/v150r

BobaFett 2014.10.01. 20:01:54

én már 355-ös szinten vagyok a candy crush sagaban :)

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2014.10.22. 18:52:04

Én meg Isten-császár-summoner-vadállat vagyok LOL-ban!

Mene-mene, na és akkor mi van? :P ;)
süti beállítások módosítása