HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Megdőlt a leghosszabb videojátékozás rekordja

2014.04.14. 12:41 Stöki

A lenti képen látható úriember elég szomorú ahhoz képest, hogy két videojátékos világrekordot döntött meg, de ezt talán magyarázza a fáradtsága. John Slater ugyanis április 9-én, azaz szerda reggel csúsztatott be egy negyeddollárost egy ohiói játékteremben egy Armor Attack gépbe, és csak szombat este fejezte be a játékot. 85 órát és 16 percet játszott azzal a negyeddollárossal, és ezzel megdöntötte George Leutz rekordját, aki tavaly 84 óráig és 48 percig tolta a Q*Bertet. (Fotó innen.)

szelfi.jpg

Ennyi ideig nem lehet ébernek maradni és koncentrálni - gondolhatnátok, de Slater nem is volt mindig ébren. Feltankolt extra életekből, majd rövid szunyákat iktatott be, és hagyta, hogy közben fogyjanak az életek - de persze mindig visszament játszani, mielőtt teljesen elfogytak volna (mondjuk egy jó kis shoot-em uppal ezt nem tudta volna megcsinálni). Slater a tavalyi mellett egy másik, sokkal régebbi rekordot is megdöntött, ez pedig magának az Armor Attacknak az eredménye: a korábbi rekord 2 009 000 volt 1982-ből, de Slater 2 211 990 pontot ért el.

Az Armor Attack egyébként egy 1980-ban a Cinematronics gondozásában készült, vektorgrafikás tankos-helikopteres akciójáték, a lenti videóban látható róla egy alapos bemutató.

Hasonló rekordokról írtunk már párszor a blogon, de ez a 85 óra mindent visz. Egyszer a koleszban én is játszottam majdnem 24 órát (Starcraft & Duke Nukem 3D volt főleg), de utána elég szarul voltam, és végigaludtam a másnapot. Nektek mennyi volt a rekord?

39 komment

Címkék: rekord arcade armor attack

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr566029302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

személyi sérülés nem történt 2014.04.14. 13:12:06

Tavalyelőtt kutyaharapás miatt megműtöttek, így két hétig otthon kellett maradnom, a hirtelen jött szabadidőt 0-24 h Gothic 3-mal töltöttem, persze a community patch-es verziót toltam végig (abba most ne menjünk bele, hogy még az is bugos, mint a rohadás, de elgalább nem dobott ki desktopra kétpercenként)! nagy ritkán, ha már igazán kellett, közben elvégeztem szükségleteimet is :D

wkdsogkr 2014.04.14. 13:14:55

Nekem valami olyasmi is rémlik régről, hogy 90+ óra diablozás után halt meg egy ázsiai emberke, de most hirtelen nem találtam a forrást.

Is 2014.04.14. 14:17:32

20 óra volt már. Délután 6-7 körültől másnap délután 3-ig, PS1-en a Brave Fencer Musashival. A szemem úgy égett a végére, mint a veszett fene. De nem emiatt hagytam abba, hanem azért, mert egy bug miatt nem tudtam továbbvinni a játékot.
Mondjuk, az FF VII-tel is voltak hosszú-hosszú, éjszakába nyúló esték.

glezmen 2014.04.14. 14:27:22

nekem delutantol masnap kb. delig olyan 20 ora a Dungeons of Moriaval (igen, AZZAL a Moriaval :P), az egyetlen jatek volt eddig ami ennyire be tudott huzni a vilagaba :)

flea 2014.04.14. 14:31:22

Boldogult ifjúkoromban volt, hogy több napon és a közbeeső éjszakákon át nyomtunk 2-3 fős hot seat partikat mindenféle körökre osztott stratégiákkal, főleg Warlords 2-3. Két kör között persze lehetett szükségleteket intézni, a mikroalvást is beleértve. Szerintem a rekordunk 40 óra körül lehetett megszakítás nélkül, bár nem mértük. (Vagy már elfelejtettem.)

flea 2014.04.14. 14:33:00

Egymagamban nem hiszem, hogy 20 órát is elértem volna bármivel. Civ talán meglehetett 15 körül, reggeltől (délelőttől...) késő estig/kora hajnalig, de kaja- meg WC-szünetet abban is tartottam nyilván.

DinnyeTM 2014.04.14. 14:38:38

20óra, valami Rohan online nevű MMOVal. Teszteltem, hogy ha ennyit tolom, akkor utána le fog-e kötni. Hát, a 20 óra után rá se bírtam nézni annyira unalmas és fos volt (a haverokra mért behozhatatlan előnyt nem részletezem). Meg még annó hableány koromban a B&W1-el a harmadik pálya feléig (amikor a szomszéd falut csak úgy éred el, hogy célbadobálsz kőel/tűzgolyóval/tüzes kővel) jutottam első nekifutásból 1 korrek tigris avatárral.

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2014.04.14. 15:17:08

27 óra, nem is annyira régről - Mass Effect 3 CE, amikor megjött, leültem játszani, majd Multizni, majd játszani, a végére egyszerűen muszáj volt aludnom, addigra már multiban a mellettem harcoló turian-t is ellenségnek néztem, ás rádobáltam az összes gránátot XD

Boldog gyermekkorban az EOB 1-2, vagy Master of Magic volt versenyben ilyen téren:)

Illetve egyszer LAN partyban, amíg a gépek telepítettek, elkezdtünk az egyik pluszgépen Scorch-ozni, és kb 9 órán át játszottuk 7-en. Mondjuk a végére aki kiejtette a "Nuke" szót, azt veréssel fenyegettük:)

Baaah 2014.04.14. 15:50:12

@flea: Warlords 1 vagy 2-ben még mail-en küldözgettük egymásnak a lépéseket :)

Adani 2014.04.14. 15:54:16

Lan party-kon 2-3 napokat is játszottunk rövid pihenőkkel, evés-alvás erejéig (utóbbiból nem sok jutott ki). 3-4 napot még el lehet lenni alvás nélkül, de már elég zombi az ember ilyenkor, de pl. fesztiválokon van ,aki végignyomja így, nem visz sátrat, nem alszik.

Amúgy valahol olvastam a neten nemalvási rekordokról is a nyertes egy miskolci tag volt, aki majdnem 3 hétig (több mint 400 óra) bírta alvás nélkül, nekem 72 óra körül volt a max, de már 24 óra után is jelentkeznek érdekes tünetek, zombiként nézel ki, hallucinálsz, félrebeszélsz, később meg az érzékszerveid is kikapcsolnak átmeneti időkre, íz, fájdalom, alkohol stb. semmi érzés, sokszor éhség és szomjúság sem.

Oscee 2014.04.14. 16:24:35

Hat nemtom, nekem koliban se ment volna 8-10 oraknal tobbet, az is nagyon ritka volt. Manapsag mar a 2 is sok :)

18 epizodnyi 24 volt talan a legtobb, mig egy helyben ultem otthon, de akozben ugye szabad az ember keze, konnyebb enni-inni-mocorogni.
Meg moziban 2 24 oras filmmaratont is vegigszenvedtem :)

Secnir 2014.04.14. 16:28:26

85 óra? hiszi a piszi. van videó a végigjátszásról? na ugye.

Oscee 2014.04.14. 16:29:09

@Adani: van, aki akaratlanul is nem alszik annyit (vagy felriad egybol, amint elbobiskol) baratnom volt insomnias, kb egy honapra egyaltalan nem emlekszik az eletebol :/

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2014.04.14. 16:29:36

@Secnir: Az egyik linkelt oldal streamelte, szóval volt videó.

False_GOD 2014.04.14. 16:33:26

LAN partyn a 48-72 óra nem ritka,a fennmaradás nem probléma, mert van aki bírja, és van aki szintetizál :). Igaz, max évente van lan :)

flea 2014.04.14. 16:45:45

@Baaah: aaaaa, arról én is olvastam, de csak később, amikorra már leálltunk róla :) (Lényegében rájöttünk a nyerő stratégiára, és onnantól unalmas volt.)

Kültag 2014.04.14. 16:57:20

Le Mans 24 Hours: végigtoltam a 24 órás versenyt, ami igazából úgy 30 óra volt, mert hülye volt a program órája. Nem egyhuzamban, sima 8 órás alvásokkal, de 3 napig vezettem. Azon csodálkoztam, hogy a kezem bírta a 3 napi intenzív taperolást. Ja, nehezítésként a padláson harmincvalahány fokban. Az első két nap tehát kb. 10-12 óra nettó, a harmadikon a hátralévő kb. 8.

SplitGuy 2014.04.14. 17:05:11

Amikor a játéksajtó először hírt adott arról, hogy a Grand Theft Auto harmadik része bizony 3D-s grafikát fog használni, én egy hosszú terv részeként elkezdtem szépen új gépért hisztizni.
2002 márciusának végén megérkezett az új gép, valamint keresztapám is aki Budapestről hozott nekem egy eredeti példányt a fent említett játékból.

Ez a két dolog olyan extázisba hozott, hogy probléma nélkül nyúztam 22 órán át az új jövevényeket. Másnap mondjuk vendégségbe kellett menjünk, úgyhogy be kellett iktassak némi alvást.

Azóta nem volt ilyen jellegű maraton, talán csak a Witcher 2 debütje, de az nem tartott tovább 16 óránál.

eatmoregold 2014.04.14. 17:13:13

Volt néhány 3 napos lan party, amikor pár órát aludtam összesen, és game közben 3 íróasztal fiókot szotyiztam tele fullra. Ott voltak olyan vicces események, hogy nagyon sok körösre állított NFS2-t játszottunk, és azt vettük észre, hogy egyre több autó parkol a pálya szélén, és nagyon sok hozzájuk tartozó ember támasztja homlokkal a billentyűzetet.
Volt, hogy három napos lan partyn nappal játszottunk és este bulizni mentünk, majd mikor visszaértünk, akkor tovább játszottunk. Akkor max 1-2 óra / nap alvás volt.
Olyan 45-50 óra lehetett egyben, amit toltam, de volt több alkalom is, ehhez képest nincs kiugró egyéni eredmény.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2014.04.14. 17:13:14

@személyi sérülés nem történt: Nem tudom, hogy te mivel tolhattad, mert az első 1.7x körüli CP-ben én kemény 1 db buggal találkoztam, akkor, amikor a Mora Sul elleni támadásnál a varázsló és a nomádok itt-ott átmennek a falon. Ennyi.

A G3 a CP1.74-tel tömör gyönyör. Új MI + AB és easy szinten a legalanszoltabb talán a játék.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2014.04.14. 17:22:52

Nem semmi a fazon.

Amúgy én max. 5-6 órákat nyomtam régebben multi-fps-ben, de ott sem egyfolytában ugye.

Plusz ugye egy részről se bírok sokat ülni (olyan kényelmes széket, ami elbír engem évekig, nem igazán vettem az ára miatt), plusz az egészségi állapotom miatt tilos is lenne ennyit egy helyben maradnom.

darkmoree 2014.04.14. 17:24:00

Ezt ésszel kell csinálni, hosszútávon csak a precíz tervezés lehet eredményes: 0:00 abbahagyni, 6:00-kor kelni és folytatni, így belefér egy napba 16-17 nettó játékidő is, Wizardry 8-al ment ez 2 hétig tovább nem bírtam :)

Egyhuzamban meg diabló 2 volt kb. 25-26 óra :)

Scagnetti 2014.04.14. 17:35:46

LAN-partyn egy hétig 14-18 óra minden nap. A végére már kissé elfáradtam. :)

Ennél többet máskor sem játszottam megszakítás nélkül, szóval kb. 18 óra a csúcs.

Komojtalan 2014.04.14. 17:40:42

Nem mondom szép teljesítmény, de hasonló egy-egy póker partinál nem ritka. A mostani világcsúcsot Barry Denson tartja 120 óra 20 percet játszott és még nyert is 820Ł -t. Előtte Phil Laak volt a csúcstartó, szerény 115 órás sessionnal, igaz ő 6.766$ -t nyert ennyi idő alatt. Ezek hivatalos Guinness rekordok voltak, óránként 5 perces szünetekkel, amelyet össze lehetett gyűjteni.

Norx 2014.04.14. 19:34:12

Én tobb mint 30 éve nyomok egy fps-t. Néha elég uncsi, de a grafikája állat!
Tréfát félre, beetle crazy cupot nyomtam délutántól hajnalig, olyan 10-12 óra lehetett.

kukatr 2014.04.14. 20:50:15

Age of Wonders hot seat 17 óra, a CiV-ben meg volt már 20 óra is, de ez utóbbit inkább tagadom... :)

Yeto 2014.04.14. 22:20:44

A Wing Commander 2 végigtolásának érdekében egyszer emlékszem hogy fennmaradtam hajnalig, bár az eltelt időt tekintve az nincs meg hogy mikor kezdtem tolni aznap az ipart a földi flottánál.

káposzta 2014.04.14. 22:54:44

Leghosszabb gémelésünk szombat reggel kilenctől kedd reggel 7-ig tartott tesómmal. Gyerekek voltunk, szóval 10 körül elküldtek aludni, de így visszatekintve nem rémlik hogy bármi mást csináltunk volna... A játék pedig a Simcity volt SNES-re, amit azóta is elő-előveszek (nem lehet megunni).

Másik nagy sorozat a Might&Magic VI-tal volt. Két héttel kitolták a szakdolgozat-leadás határidejét, és ebből egy hetet a játékra fordítottam (reggeltől késő éjszakáig). Majdnem végig is játszottam, de inkább megírtam a maradék 20 oldalt. Mikor a tanár visszaküldte a határidő előtt egy nappal, hogy nézzem még át egyszer és javítsak ki vagy 200-300 hibát, előbb gyorsan játszottam még pár órát. Micsoda idők voltak, jobban bírtam a strapát mint most :D

káposzta 2014.04.14. 22:55:51

Na meg persze CIV 1-2, Railroad Tycoon, Sim City 3000, Locomotion - ha ezekkel játszottál, nem érzékelted az idő múlását :)

Spamet nem küldünk rád (törölt) 2014.04.15. 06:47:39

@Oscee: Nem lehet, hogy közben alakított egy klubot és meg akarta dönteni a rendszert? Nem jött haza néha szétvert fejjel? Ingyen ehetett az éttermekben? :)

Oscee 2014.04.15. 10:21:44

@Spamet nem küldünk rád: nem tudok ilyesmirol, de akkor meg nem voltunk egyutt - de szegedi egyetemistaktol barmit kinezek :) amugy is nagy Diablo meg Heroes fan, szoval lehet, hogy csak jatszott es igazabol o a vilagrekorder :D

(viccet felreteve, orvosi kezelesre szorult akkor, hogy aludni tudjon)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2014.04.15. 11:09:09

5 perc a legújabb simcity-vel, muhaha!

Celtic 2014.04.15. 20:43:17

Meg ifjukoromban volt, mikor az iskola kolcsonadta a C64-est. Egesz ejjel jatszottunk, igaz, harman felvaltva.

Azota sem tudnek ennyi idot egy jatekkal tolteni. Sot, jatekkal. Sot barmivel. Egyszeruen egy ido utan valtanom kell, olvasok, megnezek valami filmet, blogokat olvasok, kirandulok a gyerekkel, stb. Egyszeruen semmi sem tud lekotni 5+ oraig.

Sztyepan Asztahov 2014.04.15. 20:45:47

Régebben nyáron lenyomtam 12-14 órát is. Naponta. Ma már visszanézve kicsit neccesnek tartom, hogy ennyire nem volt életem gimis koromban de ez van, pótolok.

A_G_A 2014.04.18. 20:35:55

@Adani: Pár évig laktam Miskolcon. Nem is tudtam, hogy írtak rólam :D Vége felé már nagyon nem voltam képben.

Időnként előjövő közepesen súlyos insomniám van, másfél napnyi játék szó nélkül szokott menni. Márha épp van időm ilyesmire.

karakter222 2014.04.22. 12:57:42

Nekem eddig a legtöbb ami volt az 17-18 óra CoD 4-ezés egy barátommal, jó pár havert bedaráltunk, mert már fáradtak voltak :) meg hajnali 5-kor franciákkal 2v2-eztünk Shipment-en, mi shotival, ők bármivel,hát kapták rendesen

fects 2014.04.28. 16:12:01

Guru tábor valaki? :)
süti beállítások módosítása