Aki játszott a Half-Life 2-vel, annak talán feltűnt rögtön a játék legelején egy ismerős helyszín: a Nyugati pályaudvar. Vagy legalábbis egy arra igencsak hasonlító épület. A játék egyik főgrafikusa, a bolgár származású Viktor Antonov ugyanis nagyrészt a jó öreg Nyugatiról mintázta a játékbeli City 17 vasútállomást, a vak is láthatja:
A Polycount nevű szakmai oldalra (ahol főleg játékgrafikusok gyűlnek össze) a napokban felkerült három kép, ami azt mutatja, hogyan nézne ki ez az épület, ha egy mai játékmotorral készült volna. A Logithx nick mögé rejtőző alkotó (aki valójában a holland Jeannot van Berlo) képeit felkapta a játéksajtó, és most mi is ezt tesszük, mert a képek láttán koppant az állunk a padlón. Szóval eredetiben így nézett ki City 17 vasútállomása:
Logithx művén pedig így (klikk a teljes méretért):
Meg így:
Meg így:
Logithx kicsit még szabadkozik is, hogy Unreal Engine 3-mal készült a pálya, nem is Unreal Engine 4-gyel, ezért ronda pár textúra, meg nem olyan realisztikusak a tükröződések. De már konvertálja át a pályát UE4-re, és meg akarja csinálni a külső tereket is, meg a vonatbelsőket, meg mindent. Amúgy nulláról húzta ezt fel, nem használt modelleket az eredeti játékból.
Utolsó kommentek