HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

  • Lóval ne: @Zolexx: A kidolgozottság a Microprose, Papyrus vagy más fejlesztők versenyjátékaihoz képest valób... (2024.03.29. 11:03) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • manson karcsi: @Zolexx: a stunts nagyon előremuató volt. 1990-ben arcade-ben olyanok jöttek ki, mint a moonwalker... (2024.03.28. 18:33) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • kemi242: Ennek a játéknak nekem a zenéje maradt meg. Emlékszem, osztálytársam hívott át, hogy hallgassam me... (2024.03.28. 09:42) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • Zolexx: Hát akkoriban az ilyen jellegű játékok csak a játéktermekben voltak csodák, esetleg valami gyorsab... (2024.03.28. 07:28) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • molnibalage: @Karvaly: Köszönöm. Meg még jó darabig a sorozat, de lehet, hogy lesz egy hosszabb szünet, mert re... (2024.03.27. 13:30) Checkpoint 5x20: Harci repülőszimulátorok
  • Utolsó 20

Játékvadászat: Hóemberes-denevéres

2014.01.27. 17:22 Stöki

Legutóbb megint sikerült megfejteni a Játékvadászat rovat feladványát, de nincs megállás, máris itt a következő olvasó, aki régi kedvencét keresi. Ferencnek hívják, át is adom neki a szót:

A játék egy platformer, melyben hóemberek voltak a főhősök. Talán négyen voltak és a játék különböző fejezeteiben más és más bőrébe kellett bújnunk. A különböző hóembereket a fejezetek végi főgonosz legyőzése után szabadítottuk ki. Azt hiszem, az ellenfelek közt volt denevér. Nálunk a játék neve Snowman volt. Ilyen nevű játék van is, de az nem az, így valószínűleg valami khmmm... kalózverziós név lehetett.
Azt hozzá kell tennem, hogy ezt úgy tizenvalahány éve játszottuk, úgy 6-8 év körül lehettem, így nem sokra emlékszem.

Remélem tényleg létezik ilyen játék és nem csak gyermeki fantázia...

Őszintén szólva nekem halvány gőzöm sincs, mi lehet ez, mondjuk támpont sincs sok (írtam is Ferencnek, hogy egy platformot azért még mondjon, majd update-elem a posztot, ha válaszol). Hajrá, kommuna, szép feladvány!

[UPDATE: Pc-s a cucc, és Ferenc úgy emlékszik, Win95 is volt a gépen.]

És a játékok, amiket még mindig keresünk a rovatban:

15 komment

Címkék: közösség játékvadászat

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr895785284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

glezmen 2014.01.27. 19:50:37

esetleg valamelyik Snow Bros?
mondjuk platformot irhatnal, ugy azert konnyebb lenne...

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2014.01.27. 20:54:54

@Z@ki: hú, de lost vikings koppintás!

HunDrenus 2014.01.28. 18:56:33

Üdv!

Én vagyok a rejtvény feladója. Szánom-bánom, hogy lemaradt a platform, csúnyán benéztem... PC-n játszottuk, egy Windows 95 is volt a gépen, ha jól rémlik. Szóval nem ősrégi játék, csak olyan húsz év körüli. :)

A fentiek sajnos nem azok, de köszönöm a segítséget! :)

nyauuuuu 2014.01.28. 22:40:21

Fogalmam sincs, mi lehet a feladvány, de a Snowman név megdobogtatta a szívemet. Anno ezerkilencszáznyolcvanvalahányban ZX Spectrumon a kedvenceim közé tartozott.
www.youtube.com/watch?v=JtrP5Ronnts

tomy88trance 2014.01.29. 20:38:55

Üdv! Nekem sincs halvány lila gőzöm se,hogy mi lehet. Viszont nekem is lenne egy ilyen kérdésem nem tudom itt feltehetem-e, mostanság kezdtem el olvasgatni a blogot. Szóval volt egy játék anno talán hercules monitor volt a géphez, valószínű dos-os volt a játék a gép pedig talán 386os,de nem vennék rá mérget. Szóval az volt a lényege,hogy volt egy adott terület, mondjuk a monitor egésze ez volt a pálya és be kellett keríteni minél több részt úgy,hogy ne érjen hozzád semmi ellenfél. Voltak benne baglyok,lepkék, stb és azt hiszem talán még lőttek is. Azt tudom,hogy végig vinni nem bírtam pedig elég kitartó voltam mindig is játékok terén. Valakinek van valami tippje,hogy mi lehet?

kukatr 2014.01.30. 06:55:13

@Stöki: 5 perccel előztél meg, én is a Volfiedre gondoltam. :)

adsr 2014.01.30. 08:40:51

@glezmen: Ez a Snow Bros pedig egy icipicit Bubble Bobble utánérzés ;-).

tomy88trance 2014.01.30. 13:21:38

@Stöki: Köszi áá Istenek vagytok ezt kerestem már mióta :D

AgaricGameSquared 2014.01.30. 18:06:40

dejszen ez egy agyonsminkelt quix :)

tomy88trance 2014.01.30. 21:50:49

@Goombaa: Azért annál több szerintem, a quix elég egyszerűnek tűnik abba nem hiszem,hogy lőttek pl vagy változtatták az ellenfelek a méretüket, specilel a Volfied az egy elég nehéz játék, még easy-n is szerintem. Mondjuk a qix-et nem ismerem személyesen.
süti beállítások módosítása