HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Játékvadászat: Unikornislovaglás szigeteken, C64-en

2014.01.20. 22:02 Stöki

Mivel az előbb perceken belül meglett a megfejtés, gyorsan kitolok egy újabb játékvadászatot, és ezúttal nem rontom el a keresgélés örömét a saját tippemmel, mert fogalmam sincs, mi lehet ez. Lászlónak adom át a szót:

Én már többször nekifutottam a keresésnek, de nem találtam meg soha a játékot.

Ez egy C64-es játék volt. Amire emlékszem, hogy több részből állt. Az első részében egy fehér lovat vagy unikorist kellett karámba terelni, amit a képernyő aljáról felszedhető kockákból építettél fel, aztán meglovagolni vagy unikornisolni :) A második részében ezzel a fehér izével kellett átjutni egy tó egyik partjáról a másikra kis szigeteken ugrálva... és ennyi. Ha segítetek megtalálni, végre én is megnyugszom ;)

Na, ez keményebb diónak tűnik, mint a Rodland volt. Hajrá, segítsetek Lászlónak.

[UPDATE: Bambula meg is fejtette, a White Viper az. Vegyük észre, hogy magyar fejlesztésű játék, az Andromeda ugyanis budapesti fejlesztőcsapat volt még a Novotrade-es hőskorban. Itt egy videó a játékból:]

És a játékok, amiket még mindig keresünk a rovatban:

8 komment

Címkék: közösség játékvadászat

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr755772763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sikitomi 2014.01.21. 00:05:41

Ejj! Miert jovok en mindig ilyen keson a blogra :/
Ezt vegre en is tudtam volna (mar ha a White Viper az, amit Laszlo keresett), pedig eddig nekem is fejtorok voltak a feladvanyok :D

cydelion 2014.01.21. 07:54:12

Helo!

Igen, ez az :) Úgy látszik ez is könnyű volt. Végig is nézem, mert soha nem jutottam a végére :)

Köszi

László

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2014.01.21. 09:04:39

höhö, balog pali tudott zenét konvertálni, az biztos.

DnP 2014.01.21. 20:40:20

www.youtube.com/watch?v=lvUfumot2zE

O a jo oreg FalconPatrol :) Elso kazettam A oldalanak masodik/harmadik jateka volt asszem.. Elotte a Sigma7 terpeszkedett vagy 10 fordulaton at :)

(Ja amugy csak a fent linkelt gamplay elotti cracktro zenejerol jutott eszembe)

Ellensúly 2014.01.21. 21:43:10

Azt hiszem, ez az első, amit én is tudtam volna, méghozzá kapásból. Egy csomószor próbálkoztam vele, de nem nagyon sikerült átjutnom a mocsáron sem.

AtomHeartMother 2014.01.22. 11:52:06

Hű ennek aztán jó kis dobhártyaszaggató zenéje van! :)
süti beállítások módosítása