HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Atyaúristen: Gangnam style konzolra

2012.10.19. 17:16 Stöki

A Gangnam style vitán felül az év egyik legsikeresebb mémje: a koreai énekes, Psy eredeti videója a YouTube-on félmilliárd nézőnél tart, mutációit számon tartani lehetetlen. Aki mégsem tudná, miről van szó, olvassa el ezt a cikket és/vagy nézze meg a lenti videót.

Csak idő kérdése volt, hogy a klipet felkapja valamelyik ritmusjáték-sorozat: a UbiSoft ma reggel bejelentette, hogy novemberben érkezik egy Gangnam style dlc a Just Dance 4-hez, amivel otthon is be lehet gyakorolni a klipben látott lovacskázást, csípőillegetést, meg a többi idétlen táncmozdulatot. Psy természetesen alig várja már a dlc-t.

Hát nem is tudom. Én úgy vagyok ezzel, hogy a Gangnam style először vicces volt, másodszor is, még századszor is, de százegyedszer már nem annyira. Ahogy a Raikkönen-rajongóktól az X-faktorosokig mindenki próbálja meglovagolni(!) a mémet, úgy lesz egyre mesterkéltebb és unalmasabb az egész. Tényleg, az ember lassan mindenhol a gyaloggaloppozó Psy-t látja.

gangnam_style.gif

Másfelől nagy idiótaságok eddig is kerültek ritmusjátékokba, és ezek elég jól sültek el, akár a Timmy-dalra gondolunk a Rock Bandből, akár a Still Alive-ra a folytatásából. Ti mit gondoltok?

18 komment

Címkék: zene mém atyaúristen just dance

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr754858459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sikitomi 2012.10.19. 17:19:55

en alapbol nem preferalom az ilyen jatekokat. ha kazuarkodni szeretnenk a parommal, akkor teljesen mas tipust keresunk, pld. carnival island :) szerintem szorakoztatobbak az ilyen tipusu jatekok.

Chocho86 2012.10.19. 17:22:44

Én hidegrázást kapok a sok egymást majmoló táncos programtól. Eredetiség egy fikarcnyi sincs bennük. A mémről meg annyit, hogy kismilló ennél viccesebb, vagy inkább bizarrabb keleti remekmű született, nem értem, miért ezt kapták fel ennyire.

algi 2012.10.19. 18:27:21

Szerintem a Gangnam style ezzel megtalálta a tökéletes helyét. Ez a fajta tánc pont arra lett kitalálva, hogy otthon bénázzon vele az ember, amikor utánozni próbálja.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2012.10.19. 18:41:40

nekem erről a kúl-ciki-gáz-vérciki körforgásról mindig a hipsterek jutnak eszembe: files.g4tv.com/ImageDb3/282101_S/hipster-fashion-cycle.jpg

és a mémek (meg minden más) ugyanígy működik. túlszaturáltság miatt csökken a nézettsége.

BobaFett 2012.10.19. 18:56:08

Nekem már elsőre is érthetetlen volt mit esznek ezen a gagyi valamin (zenének nem nevezném). másodszorra végig se birtam nézni/hallgatni

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2012.10.19. 19:12:58

Raikkönen, és köze nem volt a videóhoz, az fan fun baromság.

Gsnake 2012.10.19. 20:47:40

Várható volt, hogy felkapják és bepasszírozzák egy táncolós programba.
Én jókat röhögök a klippen - pláne mert utánaolvastam, miről is szól, az pedig már az elején világos volt, hogy nem veszi magát komolyan, ahogy pl. az Open Stage sem -, ami még tart, mivel csak igen ritkán találkozom vele (mémeket nagyritkán szoktam csak nézegetni, UPC-t lemondtam, így nem nagyon tapasztalom a "csapból is ez folyik" dolgot).

A táncos programok pedig eleve komolytalanok, de legalább szórakoztatóak egy félrészeg házibulin :)

Nick Leeson 2012.10.19. 21:21:42

Szerintem jó poén! :)

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.10.19. 22:10:27

Vettel és Webber viszont táncoltak Koreában.

Kopi3.14 2012.10.19. 23:32:00

Valaki nem csinálná meg C64-re? Esetleg Amigára?

2012.10.20. 10:10:42

Az Александр Пистолетов DLC mikor jön?
youtu.be/EMUx01Yl-mE

Toalettduck 2012.10.20. 22:49:55

Oké a cikk szövegét csak részlegesen értem mert egyszerűen nem tudom rá venni magam a videó megtekintésére, hogy nézhetnék tükörbe utána?

anarch 2012.10.22. 13:12:35

Nemtom, én szétröhögtem magam rajta. Mármint a klippen, most látom először :).

Szóval azt mondod, inkább ne vegyek csokornyakkendőt az öltöny mellé? :) Igaz, találkoztam már piros nyakkendős félkopasz embereket, akik nem vették a lapot amikor keresztbe tettem a két karom a mellkason pisztolyt formálva az ujjakkal. Ehh, ez a sok generációs szakadék...

Ironfist 2012.10.24. 22:24:47

Szerintem ez elsőre sem volt vicces. A zene szar, szöveget ugye fehér ember nem érti - pedig valójában egy nemzeti problémára hívja fel a figyelmet Dél-Koreában - a tánc meg gagyi. Ezt parodizálni meg olyan, mint a Boratot parodizálni. Nem paródia. És nem is vicces. Csak szar.
süti beállítások módosítása