HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Okosabb vagy, mint egy booth babe?

2011.06.25. 09:10 hancu

Meglepetésszerű hetijátékcsaj-különkiadásunkban a Bitmob legénysége (sőt: leánysága) megcsinálta azt, amihez Stökinek az E3-on nem volt se ideje, se mersze: hosszasan szivatják a hosztesszcsajokat gémer-kvízkérdésekkel. Az mondjuk alap, hogy semmire nem tudják a választ és nagyon viccesen tippelgetnek összevissza, de a biztonság kedvéért már a kérdések is elég lehetetlenek (Pokémon? Ayn Rand - Bioshock összefüggés? Jó vicc...).

 

35 komment

Címkék: szívatás csajok e3

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr463013004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rbatty 2011.06.25. 10:29:28

:DDD

Szőkecsaj kemény volt: Princess Leia, Sonic the hedgehog...

:D

Egyébként nehéz kérdések voltak, a pokemont nem tudtam.

_Cactus_ · http://gergo.erdi.hu/ 2011.06.25. 10:51:38

Szerintem Ayn Rand, és az Atlas Shrugged hatása egyértelmű a Bioshockban. Az egy más kérdés, hogy nem illusztrációja, hanem sokkal inkább dekonstrukciója az objektivizmusnak a játék.

hancu 2011.06.25. 11:14:36

@_Cactus_: Az oké, de szerinted nem hogy 1000 booth babe-ből, de 1000 gémerből mennyi tudja _egyszerre_ a pokémont meg Ayn Randet is?

Fatal Error! System Halted! 2011.06.25. 12:02:46

Azon kívül, hogy jól néznek ki, és sokan csak miattuk mennek el az ilyen eseményekre (a másik az autós összeröffenések), milyen gyakorlati hasznuk van ezeknek a csajoknak?
Beírhatja az életrajzába:
"Hoszteszkedtem = a seggem és a csöcsöm bámulták napokon keresztül."

Micsoda karrier.

Johnfive 2011.06.25. 12:48:38

@Fatal Error! System Halted!: Látod, te még ezt sem írhatod be az (ön)életrajzodba. :) Még ennyivel is többek, mint mondjuk te. :D

hancu 2011.06.25. 12:56:08

@Fatal Error! System Halted!: Igazából nincs olyan ember, aki csak a miattuk menne E3-ra. Már jó ideje csak a sajtót meg a szakmát engedik be, amikor meg még bemehetett akárki, olyan drága volt a beugró, hogy abból pár privát booth babe is kijött volna.

Milyen gyakorlati hasznuk van? A díszlet részei és pénzt kapnak cserébe, ennyi.

Jormund 2011.06.25. 13:30:26

@hancu: Én majdnem tudtam. Bulbasaur helyett Squirtle-t mondtam volna :)

BoneSayeR 2011.06.25. 14:42:55

Azt hiszem én is elvéreztem volna ezeken a kérdéseken.
Na jó, azért Charmander és Link nekem is beugrott volna.

Acsabi44 2011.06.25. 15:34:51

Én a Portal-t tudtam volna, meg Linket. Meg a pokémonok közül Charmandert.

moli 2011.06.25. 15:45:46

@Fatal Error! System Halted!: gyakorlati? felkeltik a celkozonseg figyelmet. asszem ennel tobbet sales-es nem akarhat.

karrier? minden bizonnyal izgalmasabb, mint sokunke.

Chessterfield 2011.06.25. 16:14:10

Riporter hölgyről valami bővebb infó? Nagyon értelmesnek tűnik, lájkolom!

BADam 2011.06.25. 16:39:17

én csak a Bishockosat nem tudtam volna, de így Big Daddy képe alapján elég egyértelmű volt (ami segítsége nyílvánvalóan nem volt meg a csajoknak)

Death/Mortis 2011.06.25. 17:01:09

Vicces volt, meg kell hagyni. Rajtam csak a Pokémon-os kérdés fogott ki, de természetesen nem hasonlítom magam össze a lányokkal. Ők máshol erősek. :D

sikitomi 2011.06.25. 17:19:01

Stoki Tatjanaja mozgasban is jol nez ki, meg mindig lajkolom Stoki izleset ;)

egyebirant csak a pokemonokon vereztem volna el. kb annyit tudok mint a csajok: pikachu :D szoval okosabb vagyok mint egy b... b... b... b... booth babe, de nincsen sajnos akkora ditkoim. halistennek :)

Catilina 2011.06.25. 17:21:45

Nagyon vicces... Emberek! Ezek a csajok csak dekorációk, ki várja el egy könnyezőpálmától, amelyik mondjuk Nemzeti Galéria aulájában áll, hogy behatóan ismerje Munkácsy művészetét? Nem is beszélve Picassóról, ugye. Attól ő még nagyon jó könnyezőpálma...

Amúgy a példa nem arról szólt, hogy ezek a csajok csendes fotoszintetizálásnál többre nem képesek. Csak arról, hogy jelen rendezvényre csak dekorációnak mentek. Lehet, hogy Super Mariót nem ismerik, de agysebésznek készülnek, erre kell a hostessmunkával keresett pénz.

Luxa · http://blog.luxa.hu 2011.06.25. 19:28:05

Vicces volt, de azért hostesscsajoktól minek kellene ezt elvárni? Nem az a munkájuk, hogy gémer Wikipédia legyenek, hanem, hogy jól nézzenek ki. :)

gameboys · http://gameboys.blog.hu/ 2011.06.25. 19:29:17

a portalt végigvittem szóval tudnom kéne a választ csak nem tudom a kérdést feltehetően az angol tudásom miatt valaki mondja már el mi a kérdés xD

Keresztény szellemiségű luxuskurva 2011.06.25. 20:13:14

Nekem nincs ekkora csöcsöm, megyek és felkötöm magam.

dzzzzz 2011.06.25. 21:02:35

Hacsak nem adnak vmi nagyon fura választ a kérdésekre, szerintem ez nem vicces. Nagyon kicsi a tudásuk a játékokról, értettem, köszönöm az infot, vége.

BoneSayeR 2011.06.25. 21:39:31

@Chessterfield: (Zárójelben megjegyzem, hogy az excsajok blogon ráakadhatsz pár róla készült pikáns képre)

Kisvesza 2011.06.25. 23:22:25

Csak az elsőt meg az ötödiket tudtam FEJBŐL. (tehát az nem számít, hogy felismertem a képeket, pl. a Bioshockból a fúrós figurát és a Bayonetta csizmát)

BobaFett 2011.06.25. 23:53:57

@BoneSayeR: link esetleg ? engem is érdekelne :)

BoneSayeR 2011.06.26. 00:55:06

@BobaFett: Az orráról könnyű felismerni, de privát üzenet ment!:-)

Kraivan 2011.06.26. 08:47:30

Azért egy hosstess-től ha azt nem is várom el, h gamerwikipedia legyen, de azzal legyen már tisztában amit reklámoz.

Ezek a kérdések nem a standjukról szóltak, az ok.
De ha valamire nem tudják a választ, akkor könyörgöm... miért próbál meg mindenképp valamit mondani?

Ha már annyira védeni akarjuk őket, az nem agysebészi észre vall h hülyeségeket zagyvál ahelyett h azt mondja, "bocs... ezt nem tudom".

A company cube csak képről ugrott be, alapból tortát mondtam volna (rosszul értelmeztem a Love interestet), a Bayonettes csizmáról lövésem sincs, Bioshock-al meg játszottam, de nem tudtam h regény alapja van. OoT egyik kedvenc játékom mai napig, Pokemon játékokkal még nem játszottam, de ment annyit tv-ből h tudom a választ. Amcsiban lehet van kábeélen hova elkapcsolni a tv-t. Idehaza a reggeli tv műsörök csúcsponjta volt bambaszar meg haverjai. A TV-shopnál legalábbis jobb volt.

Catilina 2011.06.26. 13:32:27

„Azért egy hosstess-től ha azt nem is várom el, h gamerwikipedia legyen, de azzal legyen már tisztában amit reklámoz. ”

Én pedig nem könnyezőpálmákat (itt: gyönyörű nőket) szeretnék hostessnek (anyám, de idióta szó, tiszta marketinges szar), hanem olyan embereket, akik értenek az adott cucchoz, felőlem lehet ragyás bőrük, ötven kiló hájuk vagy három fülük, ha képesek érdemi információt adni. Manapság minden reklám valamilyen életérzéssel akarja eladni a termékét, ha meg nem azzal, akkor gyönyörű nőkkel-férfiakkal. Miért nem mondják el inkább korrektül, hogy mi az a termék, mit nyerek vele konkrétan, ha megveszem (nem, nem boldogságot, szeretetet, és naplementébe belevigyorgó tüchtig családot)? Rendezvényen se kirakatbabák legyenek, hanem mondjuk a termék több helyen kiállítva, hogy többen hozzáférjenek. A kirakatbaba helyet foglal, és semmi értelme nincs.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2011.06.26. 14:41:11

A Bayonettát tudtam, a többi homály. Szóval nem is buták :)

SakmaN · http://www.sargakazi.hu 2011.06.28. 19:53:37

Nos, Ámerikában a hiedelemmel ellentétban nem szaladgál annyi jó csaj az utcán, mint mondjuk kishazánkban. pl. Szegeden a Széchenyi térre kiülve szép napos időben kb. 15 perc alatt "fotoszintetizál" össze az ember annyi látvány-energiát, hogy avval feltöltődve már képes lesz folytatni a napot. :-D No de odaát? Minden második-harmadik tináger amcsi csajszi formátlanul dagadt és deszka. Fact. Tehát jól "működnek" a kiállításokon a gyakorlatilag funkció nélkül ott flangáló "jócsajok", mert ilyen mennyiségben kirívóan elütnek a megszokott képtől. És az a dolguk, hogy jól nézzenek ki, az eszükre pedig senki sem kiváncsi. Nagy Marketing Tankönyv 3. oldal, első fejezet. Printed in USA.

moli 2011.06.29. 09:54:52

@SakmaN: Edited in USA, printed in China.

Atisz 2011.06.30. 13:57:49

A riporter csaj a legbutább mind közül, mert annyi esze nem volt, hogy azokról a játékokról kérdezze a lányokat, amiknek a standjai előtt álltak (duh!)...

kaqxar 2011.06.30. 16:10:35

@Catilina:
olyanok is vannak. csak nehéz olyat találni, aki mindkettőnek megfelel.

"Miért nem mondják el inkább korrektül, hogy mi az a termék, mit nyerek vele konkrétan, ha megveszem"

ezt most komolyan mondod? ez egy játék esetében elég megfoghatatlan. elkúrhatsz egy csomó időt a gép előtt, de jó lesz neked. vagy milyen választ szeretnél?

Catilina 2011.07.01. 13:02:05

@kaqxar:

Az én általad idézett fél mondanivalómnak teljes verziója: „Manapság minden reklám valamilyen életérzéssel akarja eladni a termékét, ha meg nem azzal, akkor gyönyörű nőkkel-férfiakkal. Miért nem mondják el inkább korrektül, hogy mi az a termék, mit nyerek vele konkrétan, ha megveszem…”

A te válaszod/visszakérdezésed erre: „ezt most komolyan mondod? ez egy játék esetében elég megfoghatatlan. elkúrhatsz egy csomó időt a gép előtt, de jó lesz neked. vagy milyen választ szeretnél?”

Ez tehát a teljes idézet, nem a szövegkörnyezetéből kiragadott rész. Itt látszik, hogy ebben már egyéb termékekre is gondoltam, nem csupán játékokra. Egyébként játékok esetében is meg lehet mondani, mit várhatok az adott cucctól, stílus, játékidő, irányítás satöbbi, egy korrekt kis előzetest, várok, semmi egyebet.

Mi húzott fel téged ennyire a hozzászólásomban? Az, hogy én egy termékbemutatón nem melleket és seggeket látnék szívesen, hanem termékeket? (Mondjuk a mellek és a seggek is lehetnek termékek egy plasztikai sebészeti bemutatón, vagy árucikkek egy szexuális témájú kiállításon, ott van a helyük.)
Nehogy azt hidd, hogy utálom az emberi testrészeket, nekem is vannak, és prűd sem vagyok, csak ésszel nem tudom felfogni, hogy bár milyen szép nő vagy férfi látványa miért tenné számomra érdekesebbé az adott cuccot, ha az nem egy szexuális témájú kütyü.

Dudi 2011.07.03. 09:55:48

Hát izé... Az már jujj eset, ha én max 2-t tudtam?
süti beállítások módosítása