HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Nemcsak a húszéveseké a világ

2011.06.20. 09:16 hancu

Én is ilyen nyugdíjas szeretnék majd lenni rovatunkban bemutatkozik Wacko Jacko, aki 66 éves, a nappalait a kertészkedés és a vitorlázás tölti ki, éjjel viszont átvedlik Battlefield-veteránná, és online osztja a fejlövéseket a Bad Company 2-ben. A videó nekem egy picit túl profi a felvezető szöveghez ("At one point, our squad-buddy Wacko Jacko had a confession to make. At 66 years old, he claims he's the oldest Battlefield Bad Company 2 player in the world. We had to see this with our own eyes, so we decided to pay him a visit."), gyanús hogy esetleg csak valami vírusmarketing az egész, de attól még jópofa. 

 

21 komment

Címkék: nyugdíjas battlefield

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr632999462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gróf Úr 2011.06.20. 09:57:18

Tök lényegtelen, de tiltakoznom kell: az az izé az nem egy vitorlás! :-)

De jól nyomja a fószer, le a kalappal!

markus.b 2011.06.20. 10:14:37

Hajó, telecaster, battlefield, jó lehet így megöregedni.

Kavics 2011.06.20. 10:15:45

ez hülye konzolon fps-t.... :)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2011.06.20. 10:42:08

Kb. ilyen idős a fickó aki hobbiból nyugdíjas éveiben repülőgépszimulátort fejleszt szabadidejében, de néha repked is RL.
(5000 óra felett jár kisgépen.)
Vienámi veterán.

Úgy egyébként - egy mára már meghalt - repszimes fórumon az átlagéletkor 38.2 év volt 2008 táján és lényegében ahogy telt az idő, úgy ment fel. Vannak olyan játékok, ahol a huszonixéves játékos a nagyon fiatal kategória. :)

lemon1975 2011.06.20. 11:31:15

Szerintem is jól sikerült, de ez tuti reklám úgy gondolom.
Tényleg túl profi az egész, és a csávó is túl gyakorlottan mozog a kamera előtt... Persze ki tudja?!
Mondjuk érdekes célcsoportot céloztak meg vele, de lehet, hogy látnak potenciált a nyugdíjas korosztály multiplayer FPS -ekbe csábításában! :D
Amúgy én is 36 vagyok, de még a mai napig játszom a legtöbb FPS -el! :D

Valandil 2011.06.20. 12:14:08

Vajon meddig tart a célkereszt-szimulátorok tündöklése?

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2011.06.20. 12:22:34

@molnibalage: Mármint olyan, akit neten keresztül ismerek.

markus.b 2011.06.20. 14:18:14

Egy napon került fel ezzel a videóval: youtu.be/u9m9hcEnYeM

Madnight 2011.06.20. 20:28:21

Több szempontból is fake lehet (reklám, unoka akart csinálni valami videót, nagypapát meg meglehetett hülyíteni), de olyan lelkes volt, hogy én hittem neki. :D

Érdekes tény egyébként, hogy a fickó nevében szerepel az ADHD betűösszetétel. Ha nem klánnév, akkor ez bizony Attention Deficit Hyperactivity Disorder rvidítése, ami annyit tesz, hogy figyelemzavaros hiperaktivitás. Ha a csávónak van egy ilyenje, akkor még durvább játékokban is simán összefuthatunk vele :D

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.06.20. 21:21:58

Valszeg neki nem privatizálták a nyugdíját. :)

Neretil 2011.06.21. 07:57:09

Csak 1-2 másodpercnyi jelent van úgy, hogy látszik hogy ő játszik, akkor is ácsorog valahol vagy épp lelövik. Az összes profi jelenet csak monitor nézetben megy.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.06.21. 10:31:51

@moli: Arra céloztam némileg homályosan, hogy ő - gondolom - egy USÁban élő nyugdíjas, aki simán megteheti, hogy ilyen háza legyen és napi sok orában nyomja a játékot, mert van hozzá elég nyugdíja.

Én csak remélem, hogy nekem egyáltalán lesz...

moli 2011.06.21. 10:48:51

@TrueY: de a mi nyugdijunkat eppenhogy allamositottak. mert eddig tied, egy maganszemelye (vagy mas szemszogbol a magantulajdonu bankode) volt, ez kerult most az allamhoz. a privatizacioval nem volna semmi baj, ez allamositas.

norbert79 2011.06.21. 14:28:16

Fake vagy nem, én ismerek egy játékost, akivel Hidden and Dangerous 2-ben szoktam játszani, s ő is már 66 éves. Még az is megeshet, hogy a két ember ugyanaz, s ő is elég jól nyomja, mai napig.

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.06.21. 17:57:12

Apósom nyugdíjas, 60 éves. Szereti a COD-ot, a MOHA-t, Battlefield-et. Mindegyikből több rész single mode-ját végigjátszotta. Ezen kívül még sok más gagyi lövöldözővel játszott, de csak single-ben. Próbáltam vele 1-1-ben multizni, de akkor is megvertem, ha lazán vettem és adtam előnyt.
Persze már az is tiszteletreméltó, hogy be tudja kapcsolni a gépet és használni tudja. 50 fölött kezdett vele foglalkozni, munkahelyi okokból.
Neki az olyan csaták valók, ahol lehet kivárásra, sakkjátszma szerűen, gondolkodva küzdeni.

flamer 2011.06.21. 19:09:17

Ha már nyugdíjasok: C64-en volt egy cracker, Derbyshire Ram, ő is 60 felett volt.

chipflip.wordpress.com/2011/04/20/derbyshire-ram-and-megaswapping-in-space/

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.06.22. 11:23:35

@moli: Nem értem, hogyan kapcsolódik ez az én felvetésemhez? Neki most van, nekünk meg nem biztos, hogy lesz. ;)

indiscriminating power 2011.06.23. 00:46:08

@Judea:
"Próbáltam vele 1-1-ben multizni, de akkor is megvertem, ha lazán vettem és adtam előnyt. (...) Neki az olyan csaták valók, ahol lehet kivárásra, sakkjátszma szerűen, gondolkodva küzdeni."

Játssz vele coop multit. Vagy SWAT4-et, abban a kivárás / kempelés sokkal kevésbé illúzióromboló, mint általában.

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.06.23. 07:01:58

@indiscriminating power: Játszottunk, úgy szórakoztatóbb volt a particular.

NoP 2011.06.26. 21:54:48

Vírusmarketing lehet, valóban. Már csak abból is gondolva, hogy konzolon nyomja az úr, amin ugye FPS-t játszani SZVSZ nem egy nagy élmény; és különösen azért, mert mindezt ráadásul PS3-on teszi... lehet, hogy kell egy kis reklám a PSN-nek a hosszú leállás után? :)
süti beállítások módosítása