HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Retrobanzáj holnap az I. kerületben

2011.01.28. 16:00 Stöki

Tudom, jókor szólok (gyakrabban kellene olvasnom az iddqd-s levelesládámat), de talán néhányatoknak még nem későn: holnap kisszabású retróbuli lesz Budán, a Cucu bárban (I. kerület, Naphegy u. 26.), déltől este 11-ig. A Retrobanzai nevű rendezvényen lesznek kipróbálható 8- és 16-bites gépek, konzolok, több platformon bajnokságok, flipperek, pár előadás. Bővebb részletek a Retrobanzai honlapján.

14 komment

Címkék: retro rendezvény

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr642621263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2011.01.28. 18:34:08

Basszus én meg hazajöttem Békésre a hétvégére. Ha előbb szóltok akkor mentem volna. Remélem lesz még hasonló.

robert.szalkai 2011.01.28. 20:48:37

Sajnos ez most kimarad nálam is. Végignézve a programot pedig jól hangzik. Nekem is van pár régi 576kbyteom, amit elvittem volna jelképes összegért másoknak (két példány van belőlük itthon a gyűjteményben), illetve beneveztem volna a versenyekre :P

Kár hogy nekem NES meg Atari2600 volt itthon csak a PC-n kívül, utóbbi meg most se képviselteti magát :-\
Pedig egy 486DX-en már remekül lehetne hálóban Doomozni, vagy MK2 versenyt tolni :D

_Cactus_ · http://gergo.erdi.hu/ 2011.01.28. 23:12:17

@DBob: Igen, ütős lenne egyszer egy "kevésbé retró buli" is, ahol újraélhetnénk az iskolai számítástechnika teremben összedrótozott gépeken futú hatalmas DooM partik hangulatát. Sőt, én tuti neveznék egy GORILLA.BAS hiperkompetitív versenyre is!!!

lokkoLori 2011.01.28. 23:52:42

bazzmeg bazzmeg bazzmeg ... :(

Magister · http://bevertarc.blog.hu/ 2011.01.29. 11:34:07

A "kevésbé retró buliról" az jutott eszembe, hogy simán mehetnének 286-486 közötti platformok Stunts-szal, EOB-vel, Monkey Islanddel, Heart of Chine-val...

robert.szalkai 2011.01.29. 13:02:09

@Magister: Haha..Stuntsot kihagytam, pedig Roland MT-32-ővel milyen jól is szól :P Megmérkőzésekre is jó, a default pálya 1:20 alatt simán teljesíthető, gyorsan pörögnek előtte az emberek, Gravis Gamepaddal meg még a legprofibbaknak is szokatlan. A rekordom valahol 1:11:00 körül van :P

@_Cactus_: Igen, tipikus iskolai számítástechnika terem feelinggel még jobb :] Hétfőnként volt 13:30-tól a szakkör 16:00-ig, de volt hogy 18:30-ig bent voltunk és játszottunk. Szülők itthon meg megőrültek hol vagyok :D Ez anno általános iskola 5. osztályában volt, úgy 15-16 évvel ezelőtt :P

Magister · http://bevertarc.blog.hu/ 2011.01.29. 16:57:05

@DBob: Nekem csak Adlibem volt abban az időben, de mennyire boldog voltam vele. A Sound Blaster is elérhetetlen álom volt akkoriban a Rolandról meg nem is beszélve. Gravis Ultrasoundról már akkor is egymásnak ellentmondó véleményeket hallottam ezért nem vettem később sem...

robert.szalkai 2011.01.29. 17:33:44

@Magister: Nekem valami Yamaha hangkártya volt először. A pontos típus már nincs meg, de opl-sax mappája volt, erre emlékszem. Nagyjából sikerült beazonosítani egyszer, és beszerezni egy külsőre igen hasonlót, de még nem próbáltam ki. Utána lévő hangkártyáim is csak klónok voltak, rendes kártyára sokáig nem volt pénz. Előtte meg pcspeaker :] Sok ismerősöm aki már pentium, vagy későbbi korszakban csöppent bele, szörnyülködnek a pcspeaker hangján, pedig én "szeretem" :P Minden egyéb dolgomat már 2000 után szereztem, a Gravisokat és Rolandokat is. Ahogy mondod, Gravis eléggé megosztó, főleg mert problematikus.

_Cactus_ · http://gergo.erdi.hu/ 2011.01.29. 23:23:58

Hát a fékezett habzású számítógép-felhozatal ellenére (úgy hallottam, a főszervező lebetegedett) ez bizony óriási rulez volt!!!

(én voltam a Pang-gel játszó pár férfitagja)

mu23 2011.01.30. 18:39:46

"Hát a fékezett habzású számítógép-felhozatal ellenére (úgy hallottam, a főszervező lebetegedett)" - ez sajnos így igaz, úgyhogy ez csak egy amolyan retrobanzai-lite rendezvény volt. ezúton is köszönet anubysnak, hogy egyedül vitte a placcot (ill chain|q-nak, hogy beugrott - már megint:)!
aki kimaradt ill. lemaradt a banzairól, annak jó hír, hogy lesz folytatás, remélhetőleg 1 hónapon belül, ahol teljes gépparkkal és programmal pörög majd a buli. a pontos időpont fent lesz majd a honlapon (és talán az iddqd stábja is időben megnézi a majd leveleit:).
utólag pedig elnézést mindenkitől, aki jelen volt és csalódott a felhozatalban, remélhetőleg a következő party után nem lesz semmi kifogás:)

lokkoLori 2011.01.30. 20:34:19

@mu23: facebook csoportot követelek, hogy még egy ilyenről ne maradjak le!!! :)

mu23 2011.01.31. 01:37:58

@lokkoLori: ami azt illeti végülis van olyan, a cucubar fb oldala funkcionál így, ott biztos értesülhetsz az ilyen rendezvényekről.

lokkoLori 2011.01.31. 12:40:53

a cucu bár rendezi a eseményt, vagy ő épp csak a helyet adja ? mert nem mindegy ...
süti beállítások módosítása