HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

A tengerészgyalogosokat nem a kecsességükért szeretjük

2010.10.06. 22:18 Stöki

Bizonyíték erre a lenti videó - valahogy a Blizzard cgi-filmjeiben meggyőzőbben mozognak a derék terranok, mint a Föld bolygón.

14 komment

Címkék: videó állatság starcraft cosplay

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr12351714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bro 2010.10.06. 22:38:05

Hát ezek nem igazán használatra lettek készítve, kissé esetlenek :) Csak, hogy látható legyen, hogy néznek ki. Kotakun volt fenn azt hiszem valamelyik nap.

Csabulator 2010.10.06. 23:06:05

Nekem baromira bejön a cucc! Talán a lábakat kisebbre kellett volna csinálni, akkor nem lennének ennyire bizonytalanok azok a lépkedések.

algi 2010.10.06. 23:29:43

Az van, hogy míg a Star Warsban a rohamosztagos páncélokat a statisztáknak tényleg hordani kellett, addig a StarCraftban olyan fantáziapáncélokat találtak ki, amilyet csak akartak a fizika törvényeitől és az anatómiától függetlenül.

Fleaflu 2010.10.07. 00:23:14

Mondjuk a játékban van motoros rásegítés, de nem hiszem hogy ezekbe is beépítették :D A látvány viszont meggyőző.

Bro 2010.10.07. 00:29:43

Hát ebben biztos nincs benne a szervo-motor ami hajtja a játékban őket :D

algi 2010.10.07. 01:15:23

A játékban a gerincükre csatlakoztatják a ruhákat, szerintem ennyire fanatikus fan nincs. :)

Bro 2010.10.07. 01:18:36

True, kicsit Astartes utóérzés, de nem annyira letisztultan, sokkal nyersebb formája :)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.10.07. 08:50:13

@Fleaflu: Nincs igazán szükség szervós rásegítésre kartonpapír páncélok esetében. :)
Bár az egyedi festést azért megcsinálhatták volna, mindegyikük 435-ös, és mind ugyanott kopott.

Bar Kochba 2010.10.07. 10:36:12

Plusz azok a marine-ok nem ilyen kis nyeszlett geek-ek, hanem csupaizom übermensch-ek (lsd a SC2 promó videó, amiben rácsavarozzák a páncélt.

mim 2010.10.07. 17:17:38

Ezek a massé cuccok nem bírják a terhelést, ezért kell óvatosan járkálni bennük. Elég brutál lenne, ha a csizma orra letörne egy normális lépés közben :-)

Tassadar 2010.10.07. 23:49:52

@Bar Kochba: Az egy speckó páncél volt, a campaign során kiderül miért szóval itt nem lövöm le a poént.

Limrasson 2010.10.08. 23:08:28

Én némi nemű érdeklődést mutatok az exo-skeleton (és exo-suitok) iránt, van pár videó youtubeon, a technika jelenleg ott jár, hogy vannak már ilyen külső csontvázak (amikre utána rá lehet aggatni páncélt), de még nicsenek kifejlesztve rendesen.
Az egyik legnagyobb probléma az az, hogy elég nehezen megoldható hogy szegény katona egy erőművet cipeljen a hátán, és a "feltankolom a páncélomat" pár óránként nem nyeő.
Szóval elég sok felhasználási módja volna az exo-skeletonoknak, csakmég nem járunk ott!

Jomunkasember 2010.10.14. 12:58:48

A játékban lévő páncélokból ki sem érne a muki keze olyan széles a mellkasa, talán csak az alkarjuk érne ki a vállízületből.
Nekem ez a mindenki kigyúrt barom még nagyobb páncélban dolog nem jött be. Az első rész "realisztikusabb" volt. Ott emberek harcoltak. A szervókhoz meg nem kellenek bojlernyakú katonák. Ott a páncél védelmet adott, itt meg célfeleületet.
Kétszer végig toltam, de aztán inkább elővettem az első részt.
süti beállítások módosítása