Kudo Tsunoda, a Microsofton belül a Kinectért felelős csapat vezetője alighanem simán az idei világranglista élére ugrott nehézsúlyú-szabadfogású bullshitelésben a Game Informernek adott interjújában ezzel a fordulattal:
Halo did an awesome job of building a first-person shooter exclusively for the console, and now hardly anyone plays first person shooters on the PC anymore.
Ez különösen annak fényében hangzik igen hülyén, ha az ember odakattint a Bungie.net statisztikájára, aztán meg a Steamre, és az látja, hogy az egyiken szűk 400 ezren vannak belogolva, a másikon meg pont kétmillióval többen; az egyiken a Halo Reachet bő 200 ezren játsszák, a másikon a legnépszerűbb FPS-eket (CS, MW2, TF2, L4D) összesen kb. ugyanennyien. Persze lehet méricskélni hogy akkor éppen ez több-e vagy az, meg nyilván senki nem vonja kétségbe, hogy a Reach mocskos nagy kasszasiker, na de akkor is.... HARDLY ANYONE?!
Utolsó kommentek