HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Might and Magic Heroes VI

2010.08.18. 09:00 miguel_

Kicsit fura ez a kavar a címet alkotó szavakkal, de a lényeg, hogy végre megint olyan játék készültét jelentették be, ami miatt barátságok és párkapcsolatok szakadnak majd szét, kiürülnek az utcák, és megnő a "bocs, de a héten nem érek rá" tartalmú sms-ek aránya a mobilhálózatokon.

A HoMM-ból MMH-ra változtatott név alatt ugyanis a jól ismert, körökre osztott fantasy bújik meg, aminek első három része bőven beleférne Stöki ma épp aktuális retro-rovatába is. A negyedik részt sokan nem szeretik, az ötödik pedig talán a 3D miatt volt fura, a most bejelentett hatodikról pedig szinte semmit sem tudunk - szerencsére azonban ez nem sokáig marad így, mert a készítők magyarok: a Black Hole Entertainment korábban a Warhammer: Mark of Chaos és Battle March játékokat jegyezte (no meg az Armies of Exigót), így valószínűleg nem idegen a Might and Magic terepe. Szerencsére ők is itt vannak a Gamescomon, és ha minden igaz, ma találkozunk is velük - amint van valami infó, megírom. Addig bízzunk abban, hogy Stöki tudja: szerda van.

 

25 komment

Címkék: magyar játék bejelentés might and magic heroes 6 black hole entertainment

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr1002229876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Delebriel 2010.08.18. 09:38:00

Istenem milyen rég vártam már erre a folytatásra !!!
Jól faggasd ki őket ! :D

Serathis 2010.08.18. 09:59:30

Armies of Exigo, úgy eltűnt a süllyestőben hogy fájdalom volt nézni :(

(Azt is az éppen aktuális Warcraft verőjeként harangozták be :) )

Malachi 2010.08.18. 10:09:15

az első három megvan, természetesen. alap. ez, hát, majd meglátjuk.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.08.18. 10:40:57

Az előző játékaik nagyon jól néztek ki, de mindegyik dögunalmas volt.
Azt meg tudja valaki magyarázni, hogy az AAA kategóriájú magyar fejlesztőstúdiók miért szinte kizárólag stratégiákat álmodnak pixelbe, mikor a játékpiac ezen része (az egy darab SC2 kivételével, de az más tészta) haldoklik?
(Bár azt hozzátenném, hogy nyilván azért döglődik, mert stratégiát nehéz konzolra átültetni, a PC-s játékELADÁSOK meg ugyebár...)

sikitomi 2010.08.18. 11:37:07

Erre kíváncsi leszek! Viszont sosem értettem, hogy mi a gond a 4. résszel. Nekem nagyon is tetszett! Sőt, hogy tovább menjek, a 2. és a 4. ami tetszett (az 5-el nem játszottam)és a 3. volt az, amivel a lehető legkevesebbet játszottam, mert az volt az, ami nem tetszett. Totál logikátlanul voltak a várak megcsinálni, össze-vissza kellett kattintgatni, mire rájött az ember, hogy mit hogyan és honnan kell építeni -.-' Inkább csináljanak a HoMM II 3D-t, abba szerintem senki nem kötne bele :P

[off]
Hancu rendesen osztod Stökit a retro rovat végett :D Téged is ez izgat a legjobban hetente? :)))
[/off]

sikitomi 2010.08.18. 11:47:22

@mnmlst: na rendesen figyelek... nem Hancu, MrED. Reggel van még :S

White_Rabbit 2010.08.18. 11:51:56

Akit érdekel egy hosszabb trailer:
www.heroworld.net/news.php?id=957

Képek is vannak fenn róla, már várom nagyon a gamet!

Nyiz · http://szubjekt.blog.hu 2010.08.18. 11:53:25

Egy gameplay videóig várok az előítéletemmel, de a 3 óta szerintem csak lefele ível a széria. Igazából magam sem tudom, mi volt a 4 baja, de valami ott nekem nem állt össze. Az 5 meg egyszerűen egy unalmas játék volt. Kevés tereptárgy, kevés vár, a hősök, a varázslatrendszer túlbonyolítva. Remélem a Black Hole vissza tudja hozni a 3 dicsőségét.

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2010.08.18. 12:03:46

@mnmlst: Lesz ma retro, bár még mindig nem a megszavazott Civ, mert szabin vagyok, csak lájtosan tolom a blogot.

rootshaper 2010.08.18. 12:12:38

van a BlackHole-nal egy kedves ismerosom es par hete egy szabadteri fesztivalon erdeklodtem tole, hogy mik az aktualis projektek, van-e valami amirol tudni erdemes es meg nincs bejelentve, de csak titokzatosan annyit mondott, hogy egy Nagy Strategia szeria felett vettek at az iranyitast, de ennel tobbet nem mondhat. asszem igaza volt, ez tenyleg A strategia, bar a 3. resz ota en sem toltam egyikkel sem... remeljuk tudjak mit csinalnak es hogyan.

Delebriel 2010.08.18. 12:35:12

Én mind az 5 részt toltam (tolom, mert az 5 most is fenn van) és nekem a 4 tetszett a legjobban (amennyiben abban volt a több hős / csapat és hogy választani kellett, hogy melyik típusú lényt építed meg a 2 választható közül).

Most néztem róla in-game képeket, szerintem hozni fogja a HoMM feelinget. Tutira a gépemen lesz, amikor kijön :)

sikitomi 2010.08.18. 12:36:10

@Stöki: Élvezd nyugodtan a szabidat, nem is mondtam, hogy követelem a retro-t, csak feltűnt, hogy a cikkben is szó esik arról, hogy ma szerda van :D

herpa 2010.08.18. 16:09:11

@White_Rabbit:
A kiadó honlapján is van trailer meg kép: mightandmagic.uk.ubi.com/heroes6/
(nekem a másik link nem működött)

Vellaquor 2010.08.18. 16:19:05

én toltam mindet, a négyes is nagyon jo volt, voltak benne ujítások de így is nagyon élvezetes volt, nem is tom már haverokkal hány órát szorakoztuk ezekkel a gamekkel a hot-seat modban :D sok sok hajnalig tartó maraton. szerintem az 5 ös is egy jo játék ,mostanában is toljuk még, és nagyon várjuk már a folytatást :D

Vellaquor 2010.08.18. 16:22:48

részegen kegyetlen hangulatos csatákat lehet nyomni benne XD

(ri)porter 2010.08.18. 16:38:46

legutóbb akkor vettem pc-t mikor az 5. megjelent. most lehet újat :)

BoneSayeR 2010.08.18. 17:18:33

Az első 3 volt a legjobb, a 4 még élvezhető volt, de az 5 már unalmas. Remélem a 6 visszahozza a régi hangulatot.

wowerman 2010.08.18. 19:46:08

a játék új címe helyesen:

Might & Magic: Heroes VI
Tehát kettősponttal.
Egyébként meg tök jó nézni a szubjektív véleményeket de kicsit a statisztikákat is megnézhetnénk. Az első és második rész nagyon tetszett a játékosoknak de a harmadik rész az etalon máig. A negyedik rész nem lett jó az újításaival, a fejlesztő (vagy a kiadó, nemt'om) pedig csődbe ment. Így került át az Ubisofthoz a név, az V fejlesztése pedig a Nival-hoz, akik jó munkát végeztek, legalábbis általános vélemény hogy jobb lett mint a 4.

UI: én személy szerint eléggé sajnálom hogy Black Hole kapta meg a feladatot... oké hogy magyarok, hurrá, stb, de most tényleg, képesek lesznek csodát tenni? megnézve az eddigi játékaikat és amilyen százalékokat kaptak? akkor inkább kapta volna meg az Arthur-os stúdió

algi 2010.08.18. 20:22:15

Lehet, hogy hülye vagyok, de semmi különbséget nem láttak a részek közt, csak grafikailag. Ugye az első volt, amiben olyan gyerekmesésen nagyra voltak rajzolva a figurák?

Azt amúgy sose értettem, hogy
a) Miért fér el egy helyen bárhány egyforma egység?
b) Miért csak egyféle egységek férnek el egy helyen?

(Amikor 5 ezer csontváznyi egységgel végigsétálok a terepen, de csak egyszer támadhatnak, mert egy helyen vannak.)

algi 2010.08.18. 20:28:19

Amúgy az új cím gondolom azért lett, mert úgyis mindenki Heroesnak hívja. (Vagy ez csak Magyarországon van így?)

Serathis 2010.08.18. 21:19:50

Mert így találták ki. Nekem inkább a Disciples jött be. Egészen a 3-ig, akkor egy teljesen elb***ott Heroes klónt faragtag belőle.

one_away 2010.08.19. 15:47:22

tényleg érdekesek a vélemények, én a 2 óta játszom, a 3 zseniális volt, de a 4-nél nekem az volt a véleményem, hogy nagyot akartak fingani, de beszartak. Aztán az 5-tel korrigálták a tévedést, nekem ez lett a kedvencem, ma is vele játszom egész nap (influenzával fekszem itthon). Ahogy a képeket elnéztem, a 6 nem lesz nagy változás, csak a grafika.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2010.08.19. 19:27:49

Tökmindegy milyen lesz, a 3-at nem lehet überelni. A mai napig azzal játszom, illetve játszunk baráti körben. És van linuxra is :)

A zenéi isteniek, haver esküvőjén a stronghold vár volt a bevonuló zene. A grafika nagyon szépen rajzolt meseszerű, játékmenet eltalált. 3d ebben a műfajban nem kell.

Rebellis 2010.08.21. 20:41:39

@enpera: Szerintem is a harmadik a legjobb. Azt a hangulatot nehéz überelni, sőt, lehet, hogy lehetetlen. :)
süti beállítások módosítása