HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Digitális detox

2009.12.10. 20:52 hancu

Koreával foglalkoztunk már pár hete a Starcraft-őrület kapcsán, és most megint visszatérünk a Frontline újságírójával, Douglas Rushkoff-fal, aki egy negyed órába sűrített dokumentumfilmben először egy Starcraft-versenyt látogat meg, aztán egy helyi netcafét, végül találkozik egy igazi videojáték- és internetfüggő lúzersráccal, akit elkísér a helyi elvonóba is. És a végén gyereklányok éneklik, hogy neti-neti-netikett. Bár a videó nem mai (sőt, van vagy fél éves), nagyon érdekes, minden pesszimizmusa ellenére.

8 komment

Címkék: korea

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr371588542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Limrasson 2009.12.10. 22:14:51

Érdekes...én már 200 nap+ playeddel rendelkezek WoW-ban, de nincs mobiltelefonom, egyetem miatt meg alig léptem már be vagy 2 hete...akkor most én egy büdös nagy kocka, internet addict vagyok, vagy...?

algi 2009.12.10. 22:40:10

Addig nincs gond, amíg nem hátráltat az élet más területén. Ha hátráltat, mégsem építed le, akkor van baj.

Aloha 2009.12.11. 08:32:12

Hú. Jó kis film ez, de a végén a netikettes kórus enyhén sokkolt. És az sem rossz, amikor a négy srác közli, hogy az egész éjszakát a netkávézóban fogják tölteni, de ők nem függők, mert a függők otthon játszanak >.<
A "digital detox" kifejezés pedig nagyon találó és beszédes, eddig nem ismertem.

Démonmac1 2009.12.11. 09:39:51

"Érdekes...én már 200 nap+ playeddel rendelkezek WoW-ban, de nincs mobiltelefonom, egyetem miatt meg alig léptem már be vagy 2 hete...akkor most én egy büdös nagy kocka, internet addict vagyok, vagy...?"

200 nap playeddel még nem vagy büdös nagy kocka:)
(én 370 felett vagyok éés..:D
(ha meg nem léptél be ilyen- olyan elfoglaltságok miatt, amikor szerda óta kinn van a csodapeccs:)
(Fa(i)ll of the L(B)ich King

daev1 2009.12.11. 10:12:46

Rohadt jó ez a blog, csak így tovább :D

sikitomi 2009.12.11. 10:28:38

Nagyon jó ez a doksifilmecske. Még jöhet bőven, elrettentésből sosem elég ;)

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.12.14. 15:13:38

Én nem mertem kipróbálni a WoW-ot...:D

Valakinyolc 2009.12.14. 17:04:57

Ilyen PC-Bang szerűségek nálunk is voltak régen, ahova az emberek inkább a közösség mintsem a játék miatt jártak. Mára már megszűntek, mivel mindenkinek van interete, és nem fizet 300-400 Ft-ot egy óráért.
süti beállítások módosítása